►♪ Hepy ňjú jír, hepy ňjú jír...♫ (ABBA song)

03.01.2020

Ahoj!

Keďže rekapituláciu uplynulého roka majú už všetky instagramové hviezdy za sebou, tak som samozrejme na rade ja! No, čo? Nečuduj sa, veď ja predsa vždy meškám, nie žeby to bol nejaký chvályhodný skill, ale kráľovná predsa nikdy nechodí neskoro, to len ostatní sú tam skôr. Ale nie, samozrejme, že ma zas zastihla tá moja "obľúbená" PROKRASTINÁCIA, chápem, je to ťažké už len vysloviť, a nie to ešte urobiť veci načas. Tiež som len človek, hoci som kráľovná. Kráľovná svojho života, ktorý ma niekedy neposlúcha, ktorý je občas ťažší, ale práve preto, že je ťažší, je nádherný. Uznaj, že ak by nebolo "zlých" dní, nudil by si sa! Práve preto som zanedbávala tento môj každomesačný výlev, lebo sa mám skvelo! A teda, nie je o čom písať. Priznávam sa, ale nie žeby som sa sťažovala. Ak si dovolíš poďakovať si za všetko kým si, s kým si a kde si, život bude stále fajn, hoci občas prídu búrky a hmlistá budúcnosť. Tak, ako dnes ráno. Zobudila som sa do krásnej hmloviny, (hmlu volám hmlovina, aj keď sú to úplne odlišné veci, nevadí) nebolo vidieť ani na 30 metrov, a to nepreháňam, aj keď mám veľmi zlý odhad. No ja už mám v hlave zakódovanú pieseň: "Dnes je skvelý deň, a ja odpálim to na mesiac!", a preto mi hneď po prebudení znie v hlave. K tomu všetkému mám dnes meniny a keďže víno nerátam za alkohol, môžem si ho od rána soskať. Ale radšej si ho ešte nechám poriadne vychladiť a skočím si zacvičiť. Som nadšená pretože mi prišli nové oblečky do fitka. Tým pádom je dnes naozaj skvelý deň, pretože som zdravá, dokážem cvičiť, mám strechu nad hlavou v tejto mrznúcej hmlovine a jedlo (víno) v chladničke. Som šťastná, že dobre vidím, pretože pri svojej práci viem, že to nie je samozrejmosť, a cítim lásku a priateľstvo okolo mňa. Nemienim sa obzerať za minulým rokom, pretože tento sa už začal skvelo. A nemienim preprokrastinovať svoj život- odkladať ho na zajtra. Snažím sa byť prítomná, užívať si čo sa deje vo mne aj okolo mňa a najmä žiť. "Living my best life ever!"

Žiješ aj ty svoj najlepší život?

Zároveň pozdravujem všetkých ľudí, ktorí boli minulý rok súčasťou môjho života, či už rodina, priatelia, skvelí spolužiaci, najmä kamošky Šipka a Torka :) a verím, že všetci budú úžasnou súčasťou aj tohto už začatého roka! 

Ďakujem Vám, že ste!