...a na nový rok, neľutovať ani krok

09.01.2022

Nastal koniec kalendárneho roka a mnoho ľudí s nostalgiou spomína na to, čo mu minulý rok dal, a možno aj vzal. 

Ja ti chcem drahý rok poďakovať za všetko to krásne čo som zažila, dostala, kúpila, ľúbila, tvorila, učila, robila, vnímala. Rozhodla som sa, že nebudem ľutovať žiadne svoje rozhodnutia, aj keď to občas máme všetci vo zvyku, pretože v ten daný moment som to tak cítila. A viete čo? Vždy sa mi to vyplatilo. Utíšiť sa a počúvať seba, ale aj prírodu navôkol. Myslím si, že v prírode by sme mali tráviť oveľa viac času ako doteraz. Vnímať, dýchať a povzbudzovať sa. Prísť na iné myšlienky a žiť v prítomnom okamihu. Smiať sa a radovať, neposudzovať. Sama matka príroda nás akoby lákala spájať sa s ňou. Som šťastná, že si mi k tomu všetkému drahý rok, nadelil ešte aj krásne počasie. Veď sami uznajte, že bolo nádherne. Toto je vlastne obrovské šťastie, keď vezmem do úvahy to, že v interiéroch sa nemožno úplne slobodne a pohodlne pohybovať. Krajšie počasie som si už ani nemohla priať. Presne takto si predstavujem idylku. Slnečná a farebná jar, pre prírodu vhodný dar, v lete bolo echt horúco, do bazéna bolo hodiť sa súco. V jeseni zas babie leto, to snáď každé dieťa vie to a prenádherná biela zima, chýbala len meluzína.

Ani neviem drahý rok, ako si mi "utiekol" a kam si sa schoval, ale v mojich spomienkach budeš určite skvelý, teda, kým mi ťa nevydenzifikuje nejaká fľaštička.