Chlapom

15.08.2017

Nebudem ti vysvetľovať, prečo ženy na otázku: "čo ti je?" odpovedajú: "NIČ". ..

Waau, to bol blesk, ešte aj nebo sa hnevá, že ti to nechcem vysvetliť. Takže nebudem až taká zlá a aby som sa vrátila k pointe, keď ti povie žena NIČ, je to jasné NIEČO, lenže čo? Na to sa pýtaj svojej starej. Ja predsa nie som veštica, ale väčšinou NIČ znamená VŠETKO! A to si zapamätaj. Či si už zabudol vyniesť kôš, alebo jej prisnieť kvety, lebo kolegyňa z práce dostala nádhernú kyticu. .... Čo ti poviem, to sme my, ženy. Aj ja som žena, takže nabudúce, keď si prídeš prečítať moje duševné výlevy, mohol by si aspoň po sebe umyť riad.

A ak sa sem náhodou zatúlala nejaká žena, neviem ako sa to mohlo stať, veď predsa píšem duchaplné kecy pre ich partnerov, tak nehnevaj sa, že som ťa nazvala "stará". Iste si chápavá a vnímavá duša a nebudeš mi to mať dlho za zlé. Ehmm, až na to NIČ, to je prisámbohu pravda. Sama to občas používam a potom sa rozčuľujem, že sa ďalej nepýta, čo sa stalo. No má toto nejakú logiku? Asi nie, nakoniec ako väčšina žensko-mužských hádok. Takže, keď sa tvoj macík najbližšie opýta, čo sa stalo, ukáž mu tú kopu okolo koša, alebo nádhernú kyticu, čo dostala poslušná kolegyňa. A nenápadne, podotýkam "nenápadne" (určite okato-chlapi sú tvory nechápavé) mu to vysvetli.

Problem solved. ;)