Zima, zimka, permafrost...

12.02.2018

Je február, preto sa netreba čudovať, že kde-tu občas napadne sniežik, občas primrzne a potom sa zas roztopí. Ach, kde sú tie zimy, keď bolo snehu na desiatky snehuliakov po dvore a k tomu ešte jedno veľké iglu? Ja som iglu stavala len raz, a ledva som doň narvala polku trupu. Ale snehuliaci? Pff, tí mi išli od ruky. Lenže, v poslednej dobe, (asi posledných 23 rokov) mám ruky chladné, vysušené a to ani snehu netreba. Mať studené obe ruky, je asi viac normálne, ako mať jednu teplú a druhú studenú. Toto nie je žart! Naozaj sa medzi nami vyskytujú takí jedinci. A jedného z nich dokonca poznám osobne, je to ten najlepší človek pod slnkom.

Ale teraz, hore ruky všetci, ktorí trpíte pocitom ľadových nôh. Ja ich mám ľadové stále, jeden by si myslel, že som už dávno mŕtva. Napríklad aj teraz, ležím si zababušená pod perinkou a nohy mám ľadové. Keď som bola malá, chodievala som si zohrievať svoje kýptiky do postele k maminke. Dnes už s maminkou nezaspávam, lebo popravde, neviem si predstaviť ako by ma odniesla do postele. Som predsa len trošilinku väčšia ako pred desiatimi rokmi.

No na moje ľadové labky už nezaberá nič, ani ponožky. Niekedy v noci sa zľaknem vlastnej nohy, keď ju pokrčím a dotknem sa lýtka. To už čo sú za móresy? Keď som ešte chodievala do školy, vždy sme sa ako decká smiali, že ten kto má studené ruky/nohy má málo vitamínu S. Hmm, snáď mali na mysli selén. Ruky, nohy, uši a nos sú však okrajové časti tela. Preto majú vždy tendenciu skôr chladnúť, alebo sa neskôr ohrievať. V zime je to najhoršie a vôbec nechcem byť vzťahovačná ak poviem, že zas týmto pocitom trpí viac žien ako mužov. Veď na čo by sme sa potom mohli sťažovať, ak nie na to, že je nám zima? Sme predsa len silné a sebestačné, no nebudem klamať a priznám, že občas sa hodí do postieľky nejaký prítulný ohrievač labiek. A niekedy sa hodí aj jeho tričko, bunda, nohavice (snáď aj celý šatník, ale aj tak nikdy neviem čo si mám obliecť) a aj celá jeho perina!

Najväčšou výhodou týchto posteľných ohrievačov (pretože väčšina chlapov našťastie nie je samovznietivých) je predsa len to, že sa nezohrejú iba vaše labky, ale aj vaše srdiečko. <3

Máš svoj osobný ohrievač? Pochváľ sa ním v komente na FB, alebo v správe na IG! ;)