Deti, dietky, detičky..... a súrodenci

12.09.2017

Predstav si to maličké klbko, ktoré priniesla tvoja sestra z pôrodnice. Maličké zlatko, ktoré teší celú rodinu, ale keď je hladná, radšej si daj do uší štuple. Všetci vrátane teba sú z nej namäkko, prečo by aj nie, keď je vlasatá, voňavučká, (ako len deti dokážu voňať), keď práve nespí, tak aj usmievavá. Tieto deti sú najkrajšie. Prečo? Pretože ešte nevedia odvrávať. Samozrejme, krásne a prenádherné sú najmä vtedy, ak nie sú tvoje vlastné a ty sa na nich chodíš len pozerať, prípadne sa pohrať. Možno by nebol zlý nápad urobiť si požičovňu detí. Prídeš, pohráš sa, pomojkáš, s väčšími aj pokecáš, a keď nastane chyba v programe- rozumej: plná plienka, hladné bruško, dogrcané body, pekne krásne vrátiš svojho miláčika rodičom. Čo si urobili, nech si aj opatrujú.

Klbko šťastia však starším súrodencom šťastie neprináša. Väčšinou sa začína žiarlivosť a potom to celý život pretrváva v podobe bitiek, škriepok a hádok.

Ja som mala šťastie, že som najmladšia, ale nenechala som si skákať po hlave, to sa predsa nebude tolerovať! Síce som utŕžila vykrútenie pravej ruky- preto ich mam obe ľavé, takmer vypichnutie oka a rozflákanú bradu, (jazvy sú vraj sexy) prežila som. A ešte som všetkých mohla besztrestne biť. Malý bonus za to, že na vás rodičia po dvoch deťoch a vo vyššom veku už nemjú nervy. Navyše, keď starší súrodenci odídu z domu, ste pánom vesmíru vy. Ale najväčšou výhodou mať súrodencov je, že keď niečo pokazíte, pokojne to môžete hodiť na nich. :D ... Spomínam si, ako moja sestra- technický antitalent a kazisvet pokazila hriankovač. Bolo to iba raz, ale odvtedy, všetko čo sa "pokazilo samo" išlo na jej triko. Blbé, nie? :D

Inak, ja som bola anjelik O:-) s čertom 3:-) v duši.

P.S. Deti moje osprostené, zo mňa si príklad neberte!