JA, debil

11.04.2018

JA, debil

Muži! Občas by ste si to mohli priznať. Isteže, je Vás plno, aj zloduchov, aj debilov. Kedysi to bol stupeň inteligenčnej stupnice, (veď vieš, idiot, imbecil, debil,...) no dnes sa to bežne zaužívalo v spoločenskej komunikácii. Nie, ako hodnota IQ, žeby sme chceli urážať menej inteligentných ľudí, to skôr ako mierna nadávka (miernejšia ako kk*, ale horšia ako trdlo) si chceme zgustnúť nad tými viac arogantnými. Stupeň ich arogancie je často priamo úmerný výške ich ega. Ak natrafíš na takýto exemplár, radím ti, pober sa čo najrýchlejšie kade ľahšie. Samozrejme, je viacero druhov mužov, ale tento homo sapiens (vraj ešte jeden sapiens) je spomedzi všetkých najhorší. Nie, chlapi, nekrivdím Vám. Mám Vás rada, obdivujem Vás. Napríklad ako dokážete opraviť tečúci hajzel, parkovať predkom auta (niekto by sa mohol čudovať, ale vážne je to ťažšie ako nacúvať!), vymeniť zimné gumy za letné, sem- tam niečo uvariť a narobiť v kuchyni poriadne rošambo, ktoré musí upratovať žena v bielom, spontánne zamieňaná za klasický domáci spotrebič. Obdivujem aj to, ako si za každú "láskavosť, či maličkosť" pýtate metál. "Aha, miláčik, vyniesol som smeti!" "Aha, láska, povysával som byt!" "Aha, mojko, opral som si svoje špinavé trenky a ponožky!" Tak to ti teda gratulujem! Je to naozaj milé, že ti netreba robiť mamičku, jednu už predsa máš. ;)

Ale vrátim sa k téme nového exempláru v mužskom svete pod pracovným názvom: Arogantos Egos. Žiadny homo, ani sapiens. Je to proste typ chlapa, čo musí mať vo všetkom hlavné slovo, správa sa drzo a ponižuje ostatných. Kam sa podeli všetci gentlemani? Kam zmizlo otváranie dverí na aute? (Niektorí to možno robíte, ale LEN preto, aby Vám s nimi frajerka netrieskala ako na stodole!).

Je to preto, že ženy začali robiť aj "mužské" práce? Sme príliš emancipované? Tvárime sa suverénne a sebestačne? Omyl! Každá žena túži mať po boku chlapa, na ktorého sa môže spoľahnúť. S ktorým si môže bezstarostne pohovoriť o svojich túžbach a snoch ... a on pri tom snáď nezaspí. Viem, Vy muži ste "menšie citlivky", teda aspoň sa tak tvárite a to je dobre. Dobre je aj to, že občas som aj JA debil. Občas sa aj ja tvárim arogantne a drzo, (myslím, že moje články o tom dosť vypovedajú), ale ver mi, kámo, som úplne "normálna" žena, ktorá je občas dáma, občas pozorovateľka, občas gazdiná a veeeľmi veeeľmi sporadicky aj debil     -ka!