Všetkým krásnym ženám

03.01.2018

Musím sa priznať, že tento článok som už pred časom zdieľala na FB, ale vzhľadom na to, že prišiel nový rok, myslím si, že je to stále aktuálna téma. Je venovaný hlavne ženám, ale ani chlapi nemusia otáľať. Je čas na zmenu! Na inšpiráciu a na pozbieranie síl! Verím, že ak budeme dostatočne vytrvalí, dosiahneme svoj cieľ.

Milé ženy, dievčatá, všetky, ktoré ma aspoň trochu poznáte, viete, že som si nikdy nepotrpela na kozmetické srandičky typu make-up, očné linky, nebodaj tiene. Maximálne používam pár rúžov a jednu riasenku. Samozrejme, občas nastane aj u mňa deň D, keď sa niečo deje, či už oslava, alebo párty. Vtedy použijem aj make-up a dokonca aj tiene a linku. To sa však deje veľmi výnimočne. Keď však prídem večer domov, odlíčim sa micelárnou vodou a idem spať. Ráno si umyjem tvár a zas použijem micelárnu vodu. Toť moja starostlivosť o pleť. Všetky moje doterajšie pokusy a kozmetické prípravky mi stoja v kúpeľni na poličke. Škoda. 

Prešla som si niekoľko programov, vypočula a prečítala niekoľko motivačných kníh a prišla som na to, že všetky sa zhodujú na jednej veľkej pravde. Všetko je v TVOJEJ HLAVE.
Keďže som si začala uvedomovať, že krásna žena nemusí mať na sebe tony make-upu. Krásna žena nezakrýva svoje nedostatky, ale snaží sa ich riešiť. Krásna žena sa nebojí večer odmaľovať, pretože by sa ráno jej chlap mohol zľaknúť. Krásna žena si nekupuje "vhodné" oblečenie, ktoré zakryje jej veľký zadok, alebo stehná. Krásna žena je krásna sama o sebe. Krásna žene sa stará o čistenie svojej pleti, hĺbkové hydratovanie a jej nádslednú ochranu. Krásna žena pije veľa vody, aby bolo telo hydratované aj zvnútra a odplavili sa škodliviny. Krásna žena športuje, pretože pohyb je základná sila vo vesmíre. Krásna žena sa stravuje zdravo, pretože všetko čo dá do úst sa odzrkadlí na jej tele. Krásna žena VIE. A krásna žena myslí aj na SEBA.
Som na ceste stať sa ešte krajšou ženou. Začala som hydratáciou zvnútra a teraz je na rade moja pleť. Kozmetika, ktorú používam hovorí sama za seba. A to mi stačilo jedno stretnutie s mojou menovkyňou Danielkou, aby som zistila, čo bude mojej pleti najviac vyhovovať a jej veta, že make-up slúži primárne na ochranu pred UV žiarením a nie na zakrytie vyrážok. Tých sa zbavíš správnym používaním čistiacich, hydratačných a ochranných prípravkov. 
A po čom túži TVOJA pleť?


Moja si už vybrala! :)