bzzzzzzzmmmmmmm

10.06.2019

A máme ho tu! Samozrejme, že Oscara (slnko), a tak ako on po dlhom čase zaútočil na naše pazuchy, ktoré sa lesknú už po rannej sprche, aj ja hodlám zaútočiť po dlhom čase na tvoju bránicu. 

Áno, uznávam, obaja sme si dali dlhšiu pauzu, ale uznaj, ten návrat za to stojí! Čo sa medzičasom zmenilo? No, trošku som zostarla a pridala som sa do klubu štvrťstoročných. Ach, ako to len sofistikovane znie. Keby to bolo len tak, zostarnúť, ale ja som si aj zmenšila odstup od tých starších pánov, ktorí ma vždy "žrali", rovnako ako tie nenásytné, krvilačné, letné beštie- komáre! Áno, je to tak, som staršia, no nepovedala by som, že múdrejšia, to už predsa som, ale aj tak si myslím, že "vek je iba číslo kreditky", pretože každý, kto na to má, vyzerá aspoň kúsok k svetu, alebo si to o sebe aspoň myslí. Žiaľ niektoré veci si za peniaze nekúpiš a ľudia s nevkusom sú toho príkladom. Na všetko ostatné je tu bezúčelový úver. Napríklad v takej Ázii sa VRAJ dá ručiť na úver svojimi nahými fotkami. Neviem, či by som chcela zažiť ten trapas, keby sa všetci dozvedeli, že už dlhší čas som nebola vo fitku. Ale nechcem si predstaviť fotky pánov, ktorí by si nedajbože požičiavali na zväčšenie svojej "pýchy". To by ma zaujímalo, kto uznáva, ktorá fotka je "hodná úveru" a ktorá sa ho nedočká. 

Tak si tu sedím, doštípaná od komárov, so servítkou v nose (mám sennú nádchu, takže keď ma ráno uvidíš s opuchnutými očami, neboj, neštipol ma do nich nijaký komár- zatiaľ) a na fejse mám svoj voňavučký enzymatický píling. Pozerám si na instagrame fotky nejakých adeptov na ďalší "bezúčelák" a rozmýšľam, čo s načatým pondelkovým ránom. (je 0:26) Obrazovka notebooku mi vypaľuje sietnicu a keď si stíšim jas, musím každé slovo minimálne trikrát opraviť. Od kedy som staršia, chodím spať s kurami. Avšak, aj keď chodím spať skôr, ani náhodou sa mi ráno nechce skôr vstávať. Celý harmonogram sa mi teraz narušil. Dospelácky život je občas na prd, ale aspoň, že v lete sa to jednoduchšie vyvetrá. Idem si teda umyť fejs a spinkať, kým ma nezobudí "môj kamoš" na parapete.

Sweet dreams and salty blood for these mother(f)suckers....mosquitos....bzzzzmmmmbzzzmmbzzzzzzzzzmbzzm