Múdrosť 21. storočia

04.04.2019

Prvý apríl prešiel a somár sa našiel. (HAHA!) Musím uznať, milí Insta priatelia, že vás bolo neúrekom, ktorí ste naleteli na môj šikovný fórik. A ešte v taký okatý dátum. Každopádne ma vaše gratulácie potešili aj som sa pousmiala, aj ma zahriali pri srdiečku, že existujú prajní ľudia a myslím, že ich je stále viac. Ponaučenie z tohto nemilého fóriku, ktorý som si pre vás vymyslela teda znie: "NEVER VŠETKÉMU, ČO VIDÍŠ NA INTERNETE!".

Každý deň sa väčšina z nás pozerá na tie nádherné, farebné, dokonalé fotky krásnych žien, dych berúcich výhľadov, či nádherne naservírovaného jedla. A tipujem, že každý z nás, aj keď je šťastný si aspoň raz povzdychne nad tým, že by rád mal dokonalú postavu, vykúkajúcu z bazéna plného tyrkysovej vody, v niektorej z dovolenkových destinácií, ako napríklad ja snívam o Kube. Viem si to živo predstaviť, ako sa vyvaľujem na pláži a sexi Kubánci mi nosia ku ležadlu cuba libre. Horšie na tom je, že všetci motivátori vravia: "choď si za svojimi snami". Úprimne vám poviem, neviem ako sa to robí. Neviem ako sa dostanem z môjho gauča na ležadlo na Kube. Nemyslím si, že to bude jednoduché, ani že to získam len tým mojim sedením na prdeli. Bude to drina! Ale jedna vec ma trápi ešte viac. Neviem sa prestať porovnávať s ostatnými. Presne s tými, ktorí sú na tých nádherných fotkách, v drahých šatách a luxusných autách, jedia gurmánske jedlá a popíjajú si značkový šampus. Takýto život si zaslúžim aj ja, a neboj sa, určite aj TY! Dá sa dosiahnuť disciplínou, vytrvalosťou, odvahou a víziou. Priznávam, procesy vyššie spomínané (okrem vízie a odvahy, myslím, že som odvážna až až) sa ešte len učím a občas je to pekelne ťažké, ale robím to pre seba. Snažím sa vymieňať chvíľkovú pohodu za lepší zajtrajšok. Nechcem sa porovnávať s inými, chcem sa porovnávať len sama so sebou a utvrdzovať sa v tom, že dnes som o niečo lepšia ako včera. Napríklad dnes si dám na večeru hovädzí steak, včera som mala "len" kuracie s ryžou.

Ale aj tak sa za tými krásnymi fotkami občas skrýva jedno veľké klamstvo. Len pozlátko, manipulácia, aby sme túžili po niečom, čo sme vlastne ani nechceli. Reklamy, výrobky, inFLUenSERi. (ich rady sa rozširujú ako epidémia chrípky) Všetci nám ponúkajú ich "overené" produkty, ktoré dostali zadarmo, a dokonca aj zaplatené, a ľudia si mylne myslia, že je to pre ich dobro. Omyl! Robia to pre vlastné dobro a samozrejme pre peniaze. Takže stále platí nová múdrosť z 21. storočia, ktorá je napísaná presne v šiestom riadku tohto článku!

Opakovanie je predsa matka múdrosti!