Nechaš tote CICI ?!?

27.02.2019

Opäť sa vám hlásim, milí zvedavci, stalkeri a iní divní ľudia, ktorí čítate tieto psycho výplody. Viem, že som vás trošku zanedbávala, priznávam, ale nie je to vôbec ľahké vymýšľať si príbehy o udalostiach, ktoré sa MOŽNO stali, dejú sa, alebo sa s najväčšou pravdepodobnosťou udejú. Nie som predsa Sibyla.

Tentoraz mi však utkvelo v pamäti dosť podarené video, kde sa zhodou okolností jednej blonďavej, "kozatej" kráske zahryzol do jednej kozy had, s ktorým sa zahrávala. Ako sa ho snažila dať dole, niekde v pozadí videa sa ozval pokrik: "nechaš tote cici!?" a v spomalenom zábere to bolo jasne počuť. Pravdupovediac, byť ja tým hadom, asi jej skočím do xsichtu, snáď by mi nehrozilo otrávenie silikónom, na ktoré tento úbohý hadík zomrel.

Pomaly však prechádzam k pointe tohto článku. Tí, ktorí ma poznáte, alebo ste ma niekde videli, ste si asi všimli, že už dlhšie nenosím podprsenku. Ženy poviem Vám, že lepší pocit NEEXIST!, pravdaže ak nemáte 4, na ktoré sú už myslím potrebné aj padáky, alebo zbrojný pas. Myslím, že každá z nás pozná, alebo poznala ten pocit, keď prišla domov z práce/ školy a zhodila ten zbytočný kus nepohodlného sexi "oblečenia". To je vám taká úľava. Prečo si ju nedopriať každý deň? Netreba sa báť, čo si pomyslia iní, je to vaše telo.

Keď som s touto mojou milou "neresťou" začala ja, všímala som si udivené, dokonca až znechutené pohľady žien a zvedavé pohľady mužov. Neskôr vražedné pohľady žien na svojich manželov. Na to som si čoskoro zvykla a oni asi tiež. No za celý ten čas, čo si asi zvykali, sa ma na to, prečo nenosím podprsenku, opýtali asi dve ženy a hádajte koľko chlapov? No asi dvadsať! Myslím, že im to nevadilo, skôr boli v údive a pomykove. Veď je to ich "druhé" najobľúbenejšie miesto na pozeranie sa, samozrejme po očiach. Ste to ale zvedavé potvory vy chlapi. Najviac ma však dojala jedna otázka k fotke. Citujem: "naprírodno?". Hmm, a čo som nejaký kurací rezeň? Uznávam, najprv som sa zasmiala, ale potom mi to už také vtipné nepripadalo.

Mám pocit, že gentlemani už vymreli. Nemyslím si, že je to niekoho iného vec, okrem mňa, čo nosím, kedy to nosím a ako to nosím, resp. čo nenosím. Osobne si myslím, že je to tá najprirodzenejšia vec, (nenosiť podprsenku) akú si môžeme v dnešnej dobe a vo vraj civilizovanom svete dovoliť. Narodili sme sa predsa nahí, ale celý život sme nejako obmedzovaní, dokonca aj do hrobu si kupujeme šaty a smokingy.

Veď telo je len obal krásnej duše, tak prečo sme tak povrchní a dívame sa len na zovňajšok? Vonkajšia krása je samozrejme dôležitá, ale mali by sme pracovať aj na tej vnútornej a to obnáša aj to, že sa staráme o svoje veci a neriešime, nesúdime, nezávidíme a nežiarlime na ostatných...

...A samozrejme, nechávame "CICI" iných ľudí na pokoji! :D :D :D 

to je kľúčom ku šťastiu ;)