...nemaš chlopa...nemaš pravdy???

12.11.2018

Tentoraz mám na teba jednu otázku. Aký film máš v slovenskej kinematografii minulého storočia najradšej? Odpovedz mi do správy, alebo si odpovedz len tak, pre seba. Ja sa pochválim s tým svojim, ako inak, keď to tu menežujem. Niežeby bola slovenská kinematografia moja obľúbená, ale tento jeden film, si zaslúži špeciálne miesto niekde v očistci. Do pekla a ani do neba sa totiž nehodí. 

....Pásla kone na betóne.... áno, to je on, môjho srdca šampiŇón! Možno sa pýtaš prečo, alebo si si už aj zašomral, že všade sú gadžovia z východu, ale poviem ti pravdu kamoško. Nejde o to, či sa mi páči, ako sa hlavná hrdinka snaží vyrovnať so životnými chybami seba, aj svojej dcéry, ale o to, že sa vážne ako žena občas cítim aj ja ako taká Johana Ovšena. Nie preto, že som sa prespala, teda, zatiaľ o tom neviem. Ani preto, že si "občas" dám decko vínka, ale preto, že aj keď sa novodobí muži tvária, že im emancipované ženy, ktoré majú svoj názor nevadia, stále majú kdesi v podvedomí ukotvenú hlášku: "nemaš chlopa, nemaš pravdy!". Ako keby bol jeden párok, pre ktorý treba variť, prať a žehliť taká dôležitá súčasť ženskej osobnosti. Keby som bola vedela, že ak chcem mať pokoj od debilných kecov, stačí sa mi vydať, mohla som si zobrať prvého paka, ktorý išiel okolo a ušetrila by som si pár sĺz aj vysvetľovačiek.

Takže milí chlapi, pokojne majte pocit, že sa hrám na "príliš veľkú frajerku, alebo, že som toho ešte veľa nepreskočila". Ja to totiž ani nechcem, nechcem sa obzerať a zaoberať sa tým, čo si ľudia pomyslia. Ľudia sú rovnakí tuším už od praveku, vždy ich najviac trápi to, ako sa majú iní. Nechcem preskakovať ploty, keď niekde v ňom bude bránka. Nehrám sa na nikoho a na nič, chcem byť len sama sebou a žiť. Byť sama, alebo s niekým, to nie je povinnosť, to je PRIVILÉGIUM. Treba si vážiť to, čo máme teraz a raz tú bránku v plote nájdeme. A pri väčšom šťastí za ňou bude nezadaný, rozumný sexi sused.

Alebo ako sa mi priznal jeden kamoš: " mužská hlúposť je nekonečná".... a ja len dodávam dôkaz: "Ta baby nam tu rozkazovac nebudu, ja rucim vidly do hnoja a idzem do Ameriky. "

Takže, šťastný let!