PRO TIP

28.06.2018

Všade bolo ticho, bola som tam sama. Nie ticho, ako úplné ticho hodné vákua, ale ticho. Vtedy sa kníšu stromy, šuchoce lístie a štebotajú vtáčiky. Ďaleko od civilizácie. Povieval mierny vetrík a svietil Oscar. Bolo to asi pred týždňom. Vtedy ešte nebola taká arktická letná kosa. Opaľovala som sa a máčala som si svoje plutvy na móle pri jednom jazierku. Sedela som v pokoji, keď sa zrazu objavil on: OBROVSKÝ MRAK, hádam, že pokojne by to mohol byť aj Rumburak. Moje nadšenie, že konečne prestanem konkurovať vápnu sa vytratilo a tak som si zložila slnečné okuliare a vybrala dávno rozčítanú knihu. Moje nadšenie z ticha sa taktiež pominulo v okamihu, keď som zbadala v diaľke prichádzať auto. Spustila som si svoj malý nadávací vnútorný monológ a modlila sa, aby nešlo ku mne. Márna snaha, bol to jeden z tých nadšencov pokoja v lese, ktorý sa tam dotrepe autom. LOGIKA. Keď sa začal týpek vybaľovať, všimla som si, že vybaľuje udice a ešte niečo divné. Hlavou mi blyslo, že si ma fešák hádam prišiel uloviť. "Stačila by zmrzlinka" pomyslela som si a v duchu sa rozosmiala. Potajme som naňho žmurkala, ale keďže bol otočený chrbtom, bolo mi to prd platné. Nachystal si návnady, potom aj udice a posadil sa. Znovu som sa v duchu rozosmiala, napadlo mi totiž, že toto musí byť PERFEKTNÝ CHLAP. Predsa, ak vydrží celý deň (alebo niekoľko hodín vkuse) čakať na ryby, musí mať božskú trpezlivosť, a tú by niektoré ženy určite vedeli využiť pri nákupoch, ktoré doslova zbožňujú.

PRO TIP: pred opaľovaním sa vždy natri, teda, ak nehrozí dážď a hľadaj si chlapa RYBÁRA!

Ešte aby chytil aj nejakú tú zlatú rybku, alebo aspoň pstruha na večeru. Mňa to však po pol hodine sedenia pod mrakom s plutvami v studenej vode prestalo baviť a radšej som sa pobrala pekne krásne domov. Rybára som nechala so šťukami a ja som odfrčala na bajku ako piraňa z východu! Kto vie, či niečo vylovil on, ale ja som si vylovila z chladničky pivo. A potom sa príjemne rozpršalo a "mestské ticho" prerušil dážď bubnujúci na okno. LUXUS!