Si to, čo ješ! ???

15.09.2021

Tak v prvom rade sa priznávam, že občas si ešte aj ja dám nejaké to mäsko (tým nemyslím mužský párok), ale kto je bez viny a mäsa, nech do mňa hodí slaninou!!! No, ak by platilo toto pomerne známe heslo: "Si to, čo ješ!" tak už začínam rozumieť tomu, prečo sú dnešní chlapi plešatí, majú veľké pupky a kozy väčšie ako ja. Majú to z tých "kurczakow steroidowych", ktoré niektorí jedia každý deň. Strácajú nie len vlasy, ale tuším už aj gule. Ale idem bokom od mužských hejtov, predsa len ma pozývajú na kávičky, ktoré si musím platiť sama. (hint v poslednom článku) Gentlemani traste sa!

Aj tak sa mi táto pravdovravná hláška páčila najviac, keď si môj kamoš minule objednal hovädzie, a veru, že naňho: si to, čo ješ! úplne sedí. Potom tu máme veľa vypapkaných prasiatok a.k.a. čuní, ak ešte niekto nevie, čo to slovo čuňa znamená, ale hlavne máme dostatočné množstvo antibiotík z chovu moriek, ktoré by vystačilo aj na doživotie, hoc pri takomto životnom štýle to doživotie asi dlhé nebude. Zlí, zlí "mäsožravci", čo prešli na vegetariánsku stravu. Najprv nám zožrali mamuty a dinosaury, teraz nám zožerú pralesy. 

Mám strach, že do kín (instagram/tik tok) práve prichádza nový trend, ktorý sa nazýva breathariánstvo (odvodené od slova breath- dych) a to už je niečo, keď nám tí fajnšmekri chcú "vyžrať" už aj všetok kyslík. Čo len potom s nami bude? Na zamyslenie je možno obdobie leta a spolu s ním spojené obdobie spotených pazúch v MHD. To by mal potom breatharián riadne "spicy" jedlíčko počas cesty v nej. Niekto to rád korenené? Hold, proti gustu...

Moja morálna stopka nebyť breathariánkou však je, že ja si ako správna cyklistka spievam počas jazdy na svojom tátoškovi. No keby som bola breathariánka a pochňapala pár tých múch, vďaka ktorým sa stále dusím otázkou by bolo, či by moja filozofia jedenia, respektíve nejedenia ešte mala nejaký zmysel. Moja ďalšia stopka, nie len morálna, ale aj fyzická je, že som predsa len býk- pôžitkár a takej slasti akou je pre mňa jedlo sa predsa nehodlám dobrovoľne vzdať. Čoho som sa však vzdala bolo presviedčanie ľudí, že aj bez mäsa vieš do svojho tela dostať dostatočné množstvo vitamínov, minerálov, bielkovín a aminokyselín....

A tak som sa, prosím pekne ja- Danča stala na 98% "vegetariánča"!