Som? ....BOHYŇA

17.01.2021

Netuším či to, čo v tomto článku pospájam nakoniec dá zmysel niekomu inému okrem mňa, ale rozhodnem sa to risknúť! Risk je predsa zisk! Zamýšľala som sa už dlhší čas nad tým ako si človek sám seba neváži. Ako sa väčšina z nás podceňuje, o tom, ako máme problém byť sami sebou, ale hlavne ženy majú problém byť samé SO sebou! Vždy sa porovnávame, súťažíme, ale ženy predsa nie sú stavané na výkon a silu, my nemáme mať potrebu súťažiť medzi sebou a už vôbec nie hnať sa bezhlavo za niečím, alebo niekým, kto za to nestojí. Zabudli sme v tomto "mužskom" svete plnom súperenia a sily žensky, jemne elegantne plynúť, len byť samé sebou a o to viac samé so sebou. Vždy má predsa niekto prednosť, rodina, deti, práca, všetko len nie my! Rozdávame "lásku" všade navôkol a zabúdame na hlavnú aktérku tohto divadla. Na nás, na seba! Že prečo mám lásku v úvodzovkách? Je to preto, že keď nemiluješ samú seba, nemôžeš milovať ani ostatných, dokonca ani svoje vlastné deti! Je to smutné, ale je to tak. Naša výchova pozostáva zo STAROSTlivosti a strachu, nie je v tom žiadna láska. Len si spomeň čo ti vravela vlastná mama, alebo čo si dnes ty povedala svojim deťom! "Nie, že niekde spadneš! Dávaj si na seba pozor, nech sa ti nič nestane!" Vidíš tam niekde lásku? Je to len strach a starosť. Občas treba nechať veci a aj deti plynúť, pretože potom z nich vyrastajú nemilované osoby bez sebavedomia. Všetky sme predsa bohyne, len sme na to časom a stáročiami útlakov zabudli. Veď aj Ježiš povedal: "Miluj blížneho svojho, ako seba samého!" No mám pocit, že nik si jeho slová nevzal k srdcu, alebo len minimum ľudí, ktorí už pochopili, že bez sebalásky nenájdeš ani toho "pravého". Miluj sa bohyňa, maj sa rada, hýčkaj sa, či už po fyzickej, mentálnej, alebo emocionálnej stránke. Máš na to právo ako ktokoľvek iný, tomu ver! A keď budeš milovať samú seba, verím tomu, že tú lásku budeš oveľa ľahšie aj vyjadrovať a posielať ďalej. Neboj, ja som na rovnakej ceste sebaspoznávania, sebamilovania, sebarešpektovania a nie je to ľahké, no nie je to ani nemožné. Rada ťa podporím v tom, čo chceš, tak ako mňa podporujú moje kamarátky. Pretože, čuduj sa svete, ženy sa nemajú rozdeľovať, ohovárať a súperiť, ženy majú držať spolu, lebo len žena vie, aké je to byť ženou. Aj tak sme všetky....

KRÁĽOVNÉ, ČARODEJNICE A BOHYNE... a nech sa svet aj na hlavu postaví!