Testovacia jazda

11.04.2019

Hneď na začiatku upozorňujem chlapov, že toto nebude čítanie pre vás, alebo možno aj áno.

Rozhodla som sa "obetovať", samozrejme ako žena, ktorá má rada nové veci a rada búra zastarané presvedčenia, a vyskúšala som menštruačný pohárik. Samozrejme, že na sebe, na inej žene by to bolo asi trošku divné. Pokúsim sa ti to zrecenzovať čo najzrozumiteľnejšie.

Existujú dve veľkosti, menšia pre ženy, ktoré ešte nerodili a väčšia pre ženy po pôrode. Takže, hneď ako si ho celá šťastná kúpiš, pretože chceš chrániť svoju "vadžajnu" a samozrejme aj prírodu, je dobré si prečítať návod. Ten znel asi nejako takto: Pred prvým použitím sa musí pohárik sterilizovať a to tak, že ho buď šupneš do mikrovlnky, alebo keď ju nemáš, rovnako ako ja, musíš si ho vyvariť cca 3 minúty vo vriacej vode. Úlohu som splnila, myslím, že bola celkom jednoduchá. Po prvom použití mi však padol do hajzla. Vravím si okej, idem to vyvariť znova. A čo by som to bola za ženu, keby som nebola občas nešikovná viac ako treba. Po vyvarení mi zas padol do drezu. To som už neriešila, znovu vyvariť a šup ho tam. Vkladanie nie je vôbec zložité, ale pre istotu som to skúšala testovať cez víkend, keď som nemala v pláne ísť niekde vykrvácať. V návode sa aj píše, že ak je správne zavedený, nemal by pretekať. Tiež sa tam ale píše, že ak máš tu svoju "vadžajnu" rozťahanú ako Gotthardský tunel, (švajčiarsky železničný tunel vedúci cez Alpy) je možné, že pohárik bude pretekať. Potom musíš posilňovať svoje "vadžajnové" svaly a dávať si zároveň aj vložku. "Keby niečo!" Z toho teda vyplýva, že sa máš starať aj o svoju "vnútornú" krásu. Myslím, že pri týchto cvikoch nebudeš mať svalovku a dokonca na to existujú aj príjemné pomôcky, ako napríklad venušine guľôčky, vajíčko Yoni, ktoré zároveň lieči negatívne energie, alebo známe Kegelove cviky. A keď už máš tú svoju "vadžajnu správne naladenú", smelo do toho! Čo sa týka vyberania, najdôležitejšie je trošku potlačiť a potom sa uvoľniť. Tlakom zíde pohárik málinko nižšie a ľahšie ho tak uchopíš. Nemal by sa ťahať za chvostík, ale kývavým spôsobom vyberať von. S pohárikom môžeš robiť doslova všetko, okrem sexu. A keď je zavedený správne, vôbec ho necítiš. Potom ostáva už len opakovať, vkladať a vyberať, kým to krvavé "peklo" neskončí, natrénovať si to a si VOILÁ si moderná žena!

Prajem ti veľa šťastia a pevné panvové svaly. :D

Zbohom taštičky plné vložiek a tampónov! "Konečne" na Slovensko dorazilo pohodlie.