Ženy buďte Ženami

07.03.2019

ĎAKUJEM!

V poslednej dobe si čoraz viac uvedomujem, aká je vďačnosť dôležitá. Aj keď máš zlý deň, možno sa ti pokazilo auto, alebo potrebuješ sa vyplakať, stavím sa, že v každom dni bola aspoň štipka radosti, šťastia, alebo lásky.

Dnes však chcem poďakovať za to, že som sa zobudila. Aj za to, že si viem sama "zaviazať šnúrky na topánkach", že ma nikto nevodí za ručičku, že som sa naučila žiť sama so sebou, šťastná, aj keď priznávam, nie vždy sa mi to darí. Ďakujem za svoju šikovnosť, že si viem pripraviť jedlo, ktoré milujem, (aj keď teraz som závislá na syre "Vrchár", hihi), oprať bielizeň, ktorú potrebujem, že viem šoférovať, viem sa "vykočkovať" na spoločenskú akciu, viem si doliať vodu do ostrekovačov a že si na to všetko viem aj sama zarobiť. To všetko vďaka tomu, že mám zdravé ruky a nohy a čo je najdôležitejšie som rozumná a inteligentná. Každá z nás by predsa mala poznať predovšetkým svoje SILNÉ stránky. Priznaj sa, že keď sa ťa niekto opýta na tvoje nedostatky, vymenuješ ich hneď aspoň 10, no s prednosťami je už menší problém. Som vďačná najmä za svoju samostatnosť.

Samostatnosť ako taká je, myslím nie len pre mňa, veľmi dôležitá. Ženám dáva pocit slobody, možnosti vyžitia, voľby partnera. Je to HLAVNE preto, že si síce sebavedomá žena dokáže väčšinu vecí urobiť aj sama, ale potrebuje si nájsť primeraného partnera, ktorý jej bude oporou a pravým PARTNEROM, nie taxikárom, opravárom, nebodaj výlučným živiteľom. Ak sa žena nesebarealizuje stráca svoje sebavedomie, ale nie HODNOTU, aj keď si to občas možno myslí. Každá z nás je krehká a zraniteľná nežná kvetinka, každá z nás sa občas rada spoľahne na partnera a na tom nie je nič zlé. Avšak nezabúdajme, že máme v sebe OBROVSKÉ množstvo sily a lásky na rozdávanie.

Ďakujem BOHU, UNIVERZU, alebo ako si to kto nazve, ďakujem aj anjelom, ktorí ma ochraňujú a ešte častejšie mi hľadajú miesto na parkovanie. :) Často mi však pomáhajú vyjadrovať tieto myšlienky, ktoré hádam majú zmysel a inšpirujú, alebo pomáhajú aj vám. Na to sú predsa tu, majú mi/nám pomáhať a ja to s láskou prijímam. Občas tomu šťastiu treba zhora trošku pomôcť a nestrácať drahocenný čas.

V poslednom rade ďakujem za to, že som ŽENA!

A preto tento článok venujem predovšetkým vám, milé ženy. Nezabúdajte na to, že ak čítate tieto riadky, je to neklamný znak toho, že ste sa dnes zobudili a žijete. A to je pravý dôvod na úsmev. Nezabúdajte ani na to, že ste krásne, zmyselné, tajomné, silné, schopné a láskyplné. Pretože láska je najdôležitejšia sila vo vesmíre, a hlavne láska k sebe samej. <3