Ženy vs. Muži

12.06.2018

Taaakže milí svetielkáči, keďže som sa Vás minule pýtala na akú tému by ste chceli nový blog a vy ste všetci lenivé vši, dala som na správu od mojej super, cool, (škoda, že už vydatej, rozumej v zmysle- nemám sa s kým chodiť po víkendoch na východe opíjať) sesternice Patrície. Ak budete dobrí, možno Vám sem raz zavesím aj jej fotku! Ona mi totiž napísala, že téma by mala byť: 

"Prečo si niektoré ženy nevedia nájsť chlapov?"

Odpoviem ti možno až veľmi stručne milá Paťa, keby som to totiž vedela, už dávno by som bola laureátka na Nobelovu cenu!

Na túto problematiku sa môžeme pozrieť z viacerých uhlov pohľadu. Napríklad z pohľadu zatrpknutej ženy. Ver mi, poznám také aj osobne. Citujem ich slovník: "všetci chlapi sú rovnakí, všetci chlapi sú svine", a ďalšie naturalizované slová vhodné do slovníka slovenských "impertinentizmov"(rozumej- drzý, vulgárny...), ak nejaký bude, určite ho vydám ja! Potom sa tieto ženy tvária ako silné, nedajbože feministky a všetko si urobia samy, až kým nepríde na rad sex. A to už sú prítulné a keď sa im týpek neozve, tak scenár je jasný. "Chlapi sú svine!"

Potom existuje skupinka žien, ktorá je aj sebestačná, aj inteligentná, aj šikovná, pekná a vtipná (to som celá ja, samozrejme), ale chlapa potrebujú na opravy áut, výmeny žiaroviek, opravy práčiek a kosenie trávnika. :) Nikto predsa neposeká trávnik lepšie ako sexy týpek hore bez. A ešte aj ten sex, ten predsa musí byť! No keď sa ma pýtajú, prečo som nezadaná, odpovedám, že predsa pre jednu párku sa mi neoplatí prať, žehliť a variť. V hĺbke duše však stále niekde čakám na svojho princa na bielom Maserati, no zatiaľ prišiel len jeden na bicykli.

Ďalšia možnosť, myslím, že veľmi pravdepodobná je, že keď ženy dostali možnosť voliť, začala sa ich "strastiplná cesta". Každým kúskom bližšie k zrovnoprávneniu a vyrovnaniu sa mužom sa od seba paradoxne vzďaľujeme. Žena má predsa stále ostať ženou, jasné, že si to väčšina z nás šikovných vie urobiť všetko sama, ale občas dobre padne, ak sa muž na chvíľku stane našim hrdinom a prijmeme jeho pomoc. Niektoré ženy sa začali príliš stavať do úlohy chlapa a naopak chlapi akosi zženšteli a prebrali domáce práce.

A ďalšou kategóriou sú chlapi, niektorí sa boja sebavedomých a inteligentných žien a niektorí sú fakt svine! Ostatní sú už žiaľ zadaní. :( Rozoberať túto stať za triezva by mi trvalo asi ďalšie tri strany, takže ženy, ktoré nemáte chlapa, nezúfajte, aj na Vás tam niekde vonku niekto čaká....

........................................................................................................snáď to nebude zlodej! :)



Dúfam Pati, že ti takéto vysvetlenie dá konečne spávať a nebudeš už revať do vankúša, že kamošky a ja sme samy. :D :D :D :D